Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Misterylady - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Misterylady - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Misterylady

06 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

DONDERDAG 6-2-14 BANGKOK
Om 8:00 op weg met de bus naar Thailand. Aangekomen bij de border van Cambodja/Thailand zijn we na een fotoscan, vingerprint, en vele stempels in onze paspoort later onze weg vervolgt om na een lunch bij KFC in een winkelcentrum rond 18:00 aan te komen bij luxe Hotel De Bangkok. Opfrissen en rond 19:00 stad in op zoek naar leuk restaurantje, na half uur zoeken nog niks gevonden en hield een Vietnamees Engels leraar op een Motoremorqe ons aan en wist een heerlijk vis restaurant in de buurt waar hij ons wel naartoe wilde brengen. Daar aangekomen was het voor ons een te luxe, steriele en zeer prijzig restaurant na wat gedronken te hebben zijn we weer vertrokken om op zoek te gaan naar wat anders. Dit vonden we bij een kraampje die noodles met kip of vis in een wok klaarmaakte midden op een plein met live muziek. Dit is echt het Thaaise vakantie gevoel je te mengen bij de locals. Laat op de avond met de motoremorque terug naar het hotel.

VRIJDAG 7-2-14 BANGKOK terugreis
Na een heerlijk ontbijt gaan we met een rugzak zwemspullen op zoek naar een zwembad in de buurt, na uren rondlopen hebben we dan ook helemaal niks kunnen vinden en keren weer terug naar hotel om aldaar te wachten op de bus die ons in de avond naar het vliegveld van Bangkok heeft gebracht. Na daar paar uurtjes te hebben doorgebracht gingen we op weg naar Nederland en kwamen we na 12,5 uur vliegen aan op schiphol. Daar werden we opgewacht door Miriam (vriendin Roos) die ons naar huis heeft gebracht.

Hierbij eindig mijn Thailand - Laos - Vietnam - Cambodja reis.
Indrukwekkend, bijzondere,